A technológia gyors fejlődésének köszönhetően egy pár évvel ezelőtt készült termék (pl. telefon, tv, mosógép stb.) ma már elavult és sokkal korszerűbb termékek vannak. Ilyen terméknek számít egy webáruház is. Hiszen a folyamatos fejlesztések mindig többet és többet nyújtanak számunkra.
Egy régebben készült webáruháznál, keressük fel készítőnket, vagy ha ő nem foglalkozik fejlesztéssel, akkor keressük egy olyan céget, aki felméri a webáruházunk tulajdonságait és javaslatot tesz annak fejlesztésére. De ehhez az is szükséges, hogy tudjuk, milyen új funkciókkal szeretnénk gazdagítani webáruházunkat (pl: bankkártyás fizetés, regisztráció nélküli vásárlás, kuponok stb).
Nem biztos, hogy régi webáruházunk modulja erre alkalmas lesz, de mindenképp megéri egy szakemberrel megnézettetni. Lehet, hogy annyira elavult lesz, hogy érdemes lesz egy új webáruházat indítani a fejlesztés helyett. Ezt a felülvizsgálat után megtudjuk. Az új webáruházak már alkalmasak keresőoptimalizálásra, hiszen ezzel is növelhetjük webáruházunk látogatóinak a számát.
Az úgynevezett responsiv megjelenés is nagyon fontos, hiszen a vásárlók egy része már nem asztali számítógépét használja rendelésre, hanem tabletet vagy okostelefont használ a webáruházban.
A bankkártyás fizetés is egyre elterjedtebb és még sok új fejlesztés van és lesz is, amivel növelhetjük webáruházunk bevételét. Mindenképp érdemes régebben készült webáruházunkat felülvizsgáltatni és haladni a technológia adta lehetőségekkel.